2018. március 23., péntek

Nem igazi friss!


Avagy ez nem egy megszokott friss, nem is mondanám igazán frissnek. A helyzet az, hogy ezt eredetileg a facebook csoportba szerettem volna felpakolni a nemrég létrehozott Stucky albumba (Arita Stucky fordítása ihlette az ötletet). De facebook nem komálja a gifeket és úgy gondoltam, ha az én beteg napjaimat feldobták ezek a Bucky központú gifek, talán más is jókat mulat rajtuk. A gifek xxxxxx6x alkotásai, számomra igen, de egyébként nem új keletűek megtalálhatók tumblr oldalán (kattints a nevére), ahol egyéb Stucky fanart és még több gif fellelhető.


Ahogy fentebb említettem a facebook csoport új albumában szemet gyönyörködtető fanartokat találhattok Bucky-ról és Steve-ről, ezek a gifek az album szerves részei, csak épp nem tudtam egy helyre posztolni őket. Azért remélem így is sokakat megmosolyogtatnak.



Corot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése