2014. augusztus 31., vasárnap

2014.08.31.


Eredetileg egy Lan Yu fejezettel készültem, de megcsapott a nosztalgia kellemes hátszele és olyan történetekre cuppantam rá, amik pár évvel ezelőtt nagyon sok örömet okoztak nekem.

Soha nem voltam gyöpös Finder rajongó, de én sem tudtam kivonni magam Yamane Ayano látványvilága alól. Tagadhatatlan, hogy Asamiban a mangaka megalkotta a semék alfáját és omegáját, de az én fantáziámat mindig jobban izgatta Liu Fei Long. Talán ez az oka annak, hogy a manga története nem elégítette ki a kíváncsiságom és olyan fanfictionök után kezdtem kutatni, amik lecsillapítják rajongói étvágyam. Ezt a mohóságot tökéletesen szolgálta ki Kajornwan, aki lelkes híve Fei Long „kiházasításának”. Mikhail Arbatovban pedig tökéletes semét talált a Baishi vezérének. Írásainak többsége kettejük kapcsolata köré épül. Ezekből az alkotásokból válogattam néhány one-shotot nektek. Az elsőt Love címmel olvashatjátok.



Corot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése