2013. augusztus 31., szombat

Est Em: Equus (folyamatban)


Kiadás éve: 2011
Hossza: 1 kötet
Japán kiadó: Shodensha
Egyéb kiadó: -----

Fanfordítás:
Angol: Chotomaraseru, Blue Spring Scans
Magyar: Yaoiarts - Arita










Ismertető:

Tudjátok, vannak dolgok, amivel az ember úgy van, hogy kösz, nem. Nekem ilyen például a kocsonya. Szigorúan a „nemnemsoha” kategória. Egészen a közelmúltig hasonlóképpen válaszoltam volna arra a kérdésre is, hogy akarok-e szexelő kentaurokat látni. Szeretem a lovakat is meg a pasikat is, de azért a kettő egyben, bevallom, nekem sok. Öreg vagyok, na. Bár azért még mindig inkább az, mint a kocsonya. Mindenesetre, nem kapkodtam volna két kézzel az élmény után, de… Tavaly Est Em megjelentetett egy kentaurokról szóló oneshotgyűjteményt, és egyértelmű volt, hogy én ezt – kentaurok ide-vagy oda – olvasni fogom. Persze nem ugrálhatok nagyon, hogy milyen tökös csaj vagyok, ilyet is merek nézni, mert nem sok szexelő kentaur van benne, és azok a jelenetek is olyan Est Emesen visszafogottak, de azért jól hangzik, ha az ember meg akarja mutatni, mennyire kemény.

Azt csak nektek árulom el, hogy az eddig látott négy fejezet alapján ez a mangaka egyik legszívszorítóbb, legjátékosabb és legvarázslatosabb munkája. Oneshotgyűjteményhez méltóan oneshotokat tartalmaz, amelyek mind egy olyan világban játszódnak, ahol a kentaurok együtt élnek az emberekkel. Valamennyi a kentaur-ember közti kapcsolatokat feszegeti. A történetek nagyon változatosak, van köztük szomorkás, vicces, szexi és ártatlanul bájos is, de mindegyikben van valami különleges. Imádom ezt a mangakát, amiért három vonallal és két szóval képes elmondani azt, amire másoknak kötetekre van szükségük.

A fejezetek mind különböző lószínekről kapták a címüket, ami különösen vicces volt a számomra – Est Emnek baromi jó a humora, és ez a sztorikban is megmutatkozik.

Azoknak, akik szeretik a mangakát, kötelező darab – akik meg még nem ismerik, vessenek magukra. 

Arita

1 megjegyzés:

  1. Drága Arita!
    Nagyon kíváncsi lennék a többi kentaurra is.
    Ugye lesz még folytatása a történeteknek?
    Türelemmel leselkedem, hátha...
    Adrienn

    VálaszTörlés