2013. október 5., szombat

2013.10.05.

Nem vagyok Harry Potter fan, sőt... ha lehet mondani, kifejezetten nem szeretem (Corot nem rajongója a fantasynek). Nem olvastam a könyveket és a filmekből is csak elvétve láttam egy-két részt. Épp ezért senki se vádolhat elfogultsággal, amikor a Házasság kövét méltatom. 
Az utóbbi egy-két hétben azzal töltöttem unalmas óráim, hogy Arita fordítását bújtam. Némi előnyt élvezek veletek, olvasókkal szemben, mert én már olvastam az új fejezeteket, de a folytatásra való várakozás nekem is ugyanolyan hosszúnak tűnik, mint bárki másnak. Legalábbis azoknak biztos, akik hozzám hasonlóan belezúgtak a történetbe. 

Gondolom a rövid (és felesleges ^_~) bevezető után, senkit nem ér meglepetésként, hogy a mai frissről Arita gondoskodott, újabb két lefordított fejezettel bővítve Joshepine Darcy HP-ficét. Az 5. és 6. részt, ahogy már megszokhattátok, az Írások szekcióban találjátok.



Corot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése